خرید و مشاوره فنی: 33522095-026

شیر برقی متال ورک مدل SOV 25 SOS OO

نوع 5/2 تک بوبین، سایز 1/8 اینچ، قابلیت سفارش با بوبین 220 ولتی یا 24 ولتی، حداکثر فشار کاری تا 10 بار

برای استعلام قیمت، تماس بگیرید.

تماس با ما
شیر برقی متال ورک مدل SOV 35 SOS OO به صورت نو و آکبند به همراه کارتن محصول
  • شیر برقی متال ورک مدل SOV 35 SOS OO به صورت نو و آکبند به همراه کارتن محصول
  • ارسال به سراسر ایران

  • پشتیبانی از ۹ الی ۲۱

  • کمترین هزینه ممکن

  • امکان خرید ۲۴ ساعته

  • پرداخت نقد

  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ

فهرست مطالب

امروزه در هر سیستم پنوماتیکی، حضور شیر برقی پنوماتیک 5/2 به عنوان تجهیزی که وظیفه کنترل جهت هوای فشرده را بر عهده دارد پر رنگ است. این شیر برقی که از 5 پورت و دو موقعیت ساخته شده است دارای یک بوبین است که با برق دار شدن آن موقعیت اسپول تغییر می‌کند. این نوع شیر برقی پنوماتیک که با نام شیر برقی کتابی هم شناخته می‌شود به علت ابعاد جمع و جوری که دارد بدون مشکل محدودیت در جای نصب، قابل استفاده است. این تجهیز از برندهای مختلفی در بازار ایران موجود است که بهترین آن‌ها متعلق به شرکت ایتالیایی متل ورک است. مدل‌های مختلف شیر برقی متال ورک که از نوع 5/2 هستند در سایز بندی متنوع تولید می‌شود. در ادامه قصد داریم شیر برقی 1/8 اینچی 5/2 از این برند را مورد تحلیل و بررسی قرار دهیم.

ویژگی‌های شیر برقی متال ورک مدل SOV 25 SOS OO

بدنه این شیر برقی از آلومینیوم مقاوم و مرغوب ساخته شده که علاوه بر دوام بالا در اماکن صنعتی مختلف، باعث می‌شود انتقال حرارت به خوبی انجام شده تا اجزای داخلی شیر در معرض گرمای کمتری باشند. این مدل کوچک ترین سایز شیر برقی 5/2 متال ورک است که یک بوبین بر روی محور سلونوئید آن نصب می‌شود. ویژگی قابل توجه این مدل، واکنش سریع بوبین هنگام تحریک آن است که باعث می‌شود در سریع ترین زمان ممکن موقعیت اسپول را تغییر دهد. همچنین برای بیان ویژگی‌های این محصول می‌توان به آب بندهای شیر اشاره کرد. اجزایی که مقاومت بالایی در برابر دما و فشار بالا دارند و عدم نشتی داخلی را تضمین می‌کنند.

شیر برقی پنوماتیک 1/8 اینچ متال ورک از نوع 5/2 همراه بابوبین نصب شده

کاربرد شیر برقی متال ورک مدل SOV 25 SOS OO

عمده استفاده این محصول برای کنترل جهت هوای فشرده در ماشین آلات و تجهیزات پنوماتیکی است. به طور مثال در سیستم‌های هوای فشرده آزمایشگاهی یا مدارهای پنوماتیکی که حجم هوای فشرده عبوری کم است، می‌توان این محصول را برای راه اندازی سیلندرهای پنوماتیک کامپکت و قلمی استفاده کرد. به این صورت که با برق دار شدن بوبین هوای فشرده وارد سیلندر شده و با حرکت در آوردن پیستون آن، به شفت سیلندر نیرو وارد می‌کند. کاربرد دیگر این محصول در مدارهایی است که دقت و سرعت تغییر حالت اسپول از اهمیت بالایی برخوردار است. ویژگی که باعث شده است باعث افزایش راندمان و کاهش تاخیر در خطوط تولید شود.

شیر برقی پنوماتیک 7010021100 در کنار بوبین شیر برقی

مشخصات فنی شیر برقی متال ورک مدل SOV 25 SOS OO

این شیر برقی که با کد سفارش 7010021100 هم شناخته می‌شود یکی از شیر برقی‌های سری 70 کمپانی معتبر متال ورک است. سایز این شیر برقی 1/8 اینچ است و تک بوبین می‌باشد. بوبین این محصول در ولتاژهای 110 ولتی، 24 ولتی و 220 ولتی تولید می‌شود که با توجه به نوع ولتاژ برق مدار می‌توانید هنگام سفارش محصول نوع بوبین آن هم انتخاب کنید. حداقل فشار برای راه اندازی این محصول 2.5 بار است و تا حداکثر فشار 10 بار هم می‌تواند تحمل کند. این محصول قابلیت تحمل دمای محیط در بازه -10 تا +60 درجه سانتیگراد را دارد.  

اطلاعات فنی شیر برقی متال ورک مدل SOV 25 SOS OO
نوع شیر5/2 تک بوبین
نام مدلSOV 25 SOS OO
کد سفارش7010021100
برند Metalwork
کشور سازندهایتالیا
سایز پورت 1/8 اینچ
حداکثر فشار کاری10 بار
حداکثر دبی عبوری550 لیتر/دقیقه
ولتاژ بوبین24VDC  و 220 VAC

قیمت شیر برقی متال ورک مدل SOV 25 SOS OO

کیفیت بالای تجهیزات پنوماتیک، ضامن راندمان بالا خطوط تولیدی است که با نیروی هوای فشرده کار می‌کنند. یکی از این تجهیزاتی که می‌توانید روی دوام و کیفیت آن حساب باز کنید، شیر برقی متال ورک مدل  SOV 25 SOS OO است. این محصول توانسته با دارا بودن ویژگی‌های فنی مطلوب، در صنایع مختلف به انتخاب اول برای کنترل جهت هوای فشرده تبدیل شود. قیمت این محصول با توجه به وارداتی بودن آن رابطه مستقیمی با نرخ یورو دارد و با توجه به نوسان قیمت این ارز امکان درج قیمت روز روی وبسایت وجود ندارد. جهت اطلاع از قیمت روز، نحوه سفارش و تخفیف ویژه همکاران با نیکا هیدرو تماس بگیرید.

    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید: