خرید و مشاوره فنی: 33522095-026

پمپ دیافراگمی دیا مدل DP30 PB-T

سایز ورودی و خروجی 3 اینچ، بدنه پلی پروپیلن سیاه، دیافراگم تفلون، دبی خروجی 894 لیتر/دقیقه، ضد انفجار و ضد اسید

برای استعلام قیمت، تماس بگیرید.

تماس با ما
پمپ دیافراگمی سایز 3 اینچ دیا با بدنه پلاستیکی و دیافراگم تفلون
  • پمپ دیافراگمی سایز 3 اینچ دیا با بدنه پلاستیکی و دیافراگم تفلون
  • ارسال به سراسر ایران

  • پشتیبانی از ۹ الی ۲۱

  • کمترین هزینه ممکن

  • امکان خرید ۲۴ ساعته

  • پرداخت نقد

  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ

فهرست مطالب

در بین انواع پمپ دیافراگمی که بدنه آن‌ها از پلی پروپیلن ساخته می‌شود، نوع دیگری از این ماده با نام Black Polyproplene (پلی پروپیلن سیاه) وجود دارد که برای ساخت پمپ دیافراگمی بدنه پلاستیکی در سایزهای بزرگ استفاده می‌شود. این ماده که استحکام و چقرمگی بالایی در برابر ضربه دارد و همچنین مقاومت بالایی در برابر اشعه ماوراء بنفش دارد. این ویژگی باعث شده است که عمر کاری بالایی در محیط‌های بیرونی که در معرض نور خورشید هستند داشته باشد. یکی از شرکت‌های مطرحی که برای تولید پمپ پنوماتیکی سایز 3 اینچ از پلی پروپیلن سیاه استفاده می‌کند، دیاپمپ ترکیه است. در ادامه همراه ما باشید تا یکی از بهترین مدل‌های پمپ دیا را به شما معرفی کنیم.

ویژگی‌های پمپ دیافراگمی دیا مدل DP30 PB-T

شرکت diapump این مدل را با ویژگی‌‌های قابل توجهی تولید کرده است. ترکیب بدنه ای از جنس پلی پروپیلن سیاه و دیافراگم‌هایی از تفلون باعث شده است این محصول مقاومت بالایی در برابر سیالات خورنده داشته باشد. ظرفیت دبی خروجی بالا، دیگر ویژگی فنی این پمپ است که باعث شده است در صنایعی که نیاز به پمپاژ و انتقال سیال با حجم زیاد دارند به کار گرفته شود. خود مکش بودن این پمپ دیگر ویژگی جذاب آن است به طوری که برای راه اندازی پمپ شما به هیچ پمپ دیگری نظیر پمپ‌های دستی نیاز ندارید. در ساختار این پمپ از هیچ قطعه الکترونیکی استفاده نشده و جرقه ای تولید نمی‌شود. از این رو می‌توان این مدل را یک پمپ ضد انفجار پنوماتیک در نظر گرفت.

نمای جانبی پمپ دیافراگمی دیا مدل DP30 PB-T

کاربرد پمپ DP30 PB-T دیا

صنایع مختلفی می‌توانند روی قابلیت‌های این مدل حساب باز کنند. این پمپ برای انتقال و پمپاژ مایعات با خواص و ویسکوزیته‌های مختلف قابل استفاده است. مقاومت بالای دیافراگم‌های تفلونی این مدل باعث شده است که آن را به عنوان یک پمپ دیافراگمی ضد اسید مطمئن در نظر گرفت. برای مثال در صنایع تولید مواد شیمیایی که با سیالاتی خورنده نظیر اسیدها سر و کار دارند، این مدل را می‌توان به عنوان یک پمپ مطمئن در خطوط تولید نصب کرد. در صنایع تولید رنگ و نساجی هم می‌توان پمپ DP30 PB-T را برای انتقال حلال‌های رنگ جهت تولید محصول نهایی استفاده کرد. 

پلاک پمپ دیافراگمی دیا مدل DP30 PB-T

مشخصات فنی پمپ دیافراگمی دیا مدل DP30 PB-T

سایز پورت ووردی و خروجی این مدل 3 اینچ است که می‌تواند دبی خروجی 894 لیتر/دقیقه را تامین کند. راه اندازی این پمپ با استفاده از هوای فشرده است که یک Airmotor با بدنه ای از جنس باکالیت در مرکز آن قرار گرفته است. این پمپ قابلیت پمپاژ سیال حاوی ذرات معلق را دارد که حداکثر سایز مجاز آن باید 9 میلیمتر باشد. حداکثر فشار هوای فشرده قابل تحمل برای این پمپ، 7 بار است و باید فشار ورودی را کمتر از 7 بار تنظیم کنید. هد تخلیه کل این محصول، 70 متر است و تا عمق 7 متری را می‌تواند سیال را مکش کند. دمای قابل تحمل برای این مدل +100 درجه سانتیگراد است و وزن آن 49 کیلوگرم می‌باشد.

اطلاعات فنی پمپ دیافراگمی دیا مدل DP30 PB-T
نام مدلDP30 PB-T
جنس بدنهپلی پروپیلن سیاه
جنس دیافراگمتفلون (PTFE)
شرکت سازندهdiapump
کشور سازندهترکیه
سایز ورودی و خروجی سیال3 اینچ
سایز پورت هوای فشرده3/4 اینچ
دبی خروجی894 لیتر بر دقیقه
حداکثر فشار کاری7 بار
هد تخلیه کل70 متر
عمق مکش6 تا 7 متر
حداکثر قطر ذرات جامد سیال9 میلیمتر
حداکثر دمای کاری100+ درجه سانتیگراد
وزن49 کیلوگرم

قیمت پمپ دیافراگمی دیا مدل DP30 PB-T

برای صنایعی که برای انتقال سیالات خود به یک پمپ مقاوم و مطمئن نیاز دارند، انتخاب و خرید مدل DP30 PB-T بهترین سرمایه گذاری است. این محصول توانسته است در کارخانجاتی که با حجم کاری سنگین و محیط‌های سخت صنعتی مواجه هستند بهترین عملکرد را داشته باشد. قیمت این محصول با توجه به قیمت روز دلار و هزینه تمام شده واردات آن محاسبه می‌گردد. شما می‌توانید جهت استعلام موجودی، قیمت روز و نحوه سفارش آن با فروشگاه نیکا هیدرو تماس بگیرید. 

    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید: