خرید و مشاوره فنی: 33522095-026

کارتریج پمپ هیدرولیک 25V19 مشهد

خروجی 19 گالن در دقیقه، سه تیکه، جابجایی حجمی 61 سی سی/دور، فشار کاری 175 بار، فشار لحظه ای 210 بار

برای استعلام قیمت، تماس بگیرید.

تماس با ما
کارتریج پمپ هیدرولیک 19 گالنی مشهد به صورت نو و آکبند
  • کارتریج پمپ هیدرولیک 19 گالنی مشهد به صورت نو و آکبند
  • ارسال به سراسر ایران

  • پشتیبانی از ۹ الی ۲۱

  • کمترین هزینه ممکن

  • امکان خرید ۲۴ ساعته

  • پرداخت نقد

  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ

فهرست مطالب

به طور حتم کارتریج پمپ هیدرولیک نقش اصلی را در راندمان و عملکرد پمپ کارتریجی بازی می‌کند. یک کارتریج با کیفیت باید از آلیاژهای مقاوم در برابر سایش و خوردگی ساخته شده باشد که علاوه بر عمر کاری طولانی، بدون افت عملکرد بتواند کار کند. یکی از شرکت‌های مشهوری که با رعایت نکات فوق در ساخت کارتریج پمپ پره ای شناخته شده است، صنایع هیدرولیک ایران است که توانسته با ارائه کارتریج‌های 3 و 5 تیکه به بازار، اعتماد مصرف کنندگان این تجهیز پر تقاضا را جلب کند. در ادامه همراه ما باشید تا یکی از کارتریج‌های سری 25V این شرکت را معرفی نماییم. 

ویژگی‌های کارتریج پمپ هیدرولیک 19 گالنی مشهد

این محصول از کارتریج‌های 3 تیکه این شرکت است که اجزای آن با متریالی مقاوم در برابر فشار و دما ساخته شده است. این کارتریج ظرفیت دبی 19 گالن بر دقیقه را برای پمپ فراهم می‌کند که این میزان دبی برای تغذیه بسیاری از تجهیزات سیستم‌های هیدرولیک راهسازی و صنعتی مناسب است. این محصول عمر کاری طولانی دارد که باعث می‌شود با تعویض آن در بازه‌های زمانی طولانی، هزینه تعمیر و نگهداری سیستم شما کاهش یابد. دیگر ویژگی این محصول، کم بودن سطح نویز آن است که باعث می‌شود با نصب آن در پمپ پره ای، سر و صدای پمپ کمتر شده و آلودگی صوتی کاهش پیدا کند.

کارتریج 3 تیکه طرح ویکرز 19 گالن مشهد

کاربرد کارتریج 19 گالنی صنایع هیدرولیک ایران

این کارتریج که در داخل پمپ‌های پره ای ویکرزو طرح ویکرز سری 25V قابل نصب است در تجهیزات هیدرولیک صنعتی و راهسازی کاربرد دارد. در بخش هیدرولیک صنعتی، این کارتریج با تامین دبی 19 گالن بر دقیقه برای پمپ پره ای، می‌تواند در یونیت‌ هیدرولیک پرس که در صنایع فولاو و فلز و تولید قطعات به کار گرفته شود. در ماشین آلات راهسازی نظیر بیل مکانیکی و لودر، این کارتریج در قلب پمپ پره ای می‌تواند وظیفه تامین دبی بخشی از اجزای مدار را انجام دهد. البته این کارتریج در کامیون‌های حمل زباله که مجهز به سیستم هیدرولیک هستند برای پمپ هیدرولیک بخش بارگیری و تخلیه بار قابل استفاده است.

نمایی از کارتریج 19 گالن 3 تیکه تولید شرکت صنایع هیدرولیک ایران

مشخصات فنی کارتریج 19 گالنی مشهد

این کارتریج 3 تیکه برای نصب در پمپ‌های سری 25V طراحی شده که از اجزایی نظیر روتور، تعدادی تیغه، کفی فشار و سایش و یک عدد رینگ 19 گالنی ساخته شده است. میزان جابجایی حجمی که این کارتریج  به ازای هر دور 61 سی سی است که با توجه به دور محرک 1500RPM حداکثر دبی 90 لیتر بر دقیقه تحویل سیستم می‌دهد. این محصول از کارتریج‌های فشار متوسط بازار است که تا فشار 175 بار را می‌تواند تحمل کند. این مدل معمولاً با توجه به موقعیت قرار گیری رینگ، راستگرد است اما می‌توانید آن را به راحتی چپگرد کنید.

اطلاعات فنی کارتریج 19 گالنی مشهد
شرکت سازندهصنایع هیدرولیک ایران
نام مدل25V19
فشار کاری175 بار
فشار لحظه ای210 بار
حجم جابجایی61 سی سی
دبی خروجی19 گالن/دقیقه

قیمت کارتریج پمپ هیدرولیک مدل 25V19

خرید یک کارتریج با کیفیتی مانند مدل 19 گالنی مشهد برای پمپ پره ای سیستم شما، می‌تواند تا مدت‌ها عملکرد پمپ شما را تضمین کند و شما را از خرید یک کارتریج نو بی نیاز. کارتریج 19 گالنی صنایع هیدرولیک با کیفیت و دوام بالا تولید شده که با قیمتی بسیار مقرون به صرفه در فروشگاه نیکا هیدرو عرضه می‌شود. قیمت این محصول با توجه به قیمت گذاری کارخانه تعیین شده و با نرخ نمایندگی پمپ مشهد به فروش می‌رسد. شما می‌توانید جهت اطلاع از قیمت روز، تخفیف ویژه همکاران و نحوه سفارش این محصول با نیکا هیدرو تماس بگیرید.

    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید: