خرید و مشاوره فنی: 33522095-026

شیر برقی دیپلماتیک مدل DS3-S1

سایز 1/4 اینچ، دو بوبین، وسط بسته، حداکثر فشار مجاز کاری 350 بار، قابل سفارش با بوبین 24،220 و 110 ولتی

برای استعلام قیمت، تماس بگیرید.

تماس با ما
شیر برقی دیپلماتیک مدل DS3-S1 همراه با بوبین‌های 24 ولتی
  • شیر برقی دیپلماتیک مدل DS3-S1 همراه با بوبین‌های 24 ولتی
  • ارسال به سراسر ایران

  • پشتیبانی از ۹ الی ۲۱

  • کمترین هزینه ممکن

  • امکان خرید ۲۴ ساعته

  • پرداخت نقد

  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ

فهرست مطالب

در دنیای پیچیده مدارهای هیدرولیک، شیر برقی هیدرولیک نقش حیاتی در کنترل جهت ایفا کرده و به عنوان مغز سیستم عمل می‌کند. این شیر الکترومکانیکی وظیفه تنظیم جریان سیال، هدایت آن به جایی که مورد نیاز است و همچنین به طور همزمان جریان را به مناطق دیگر مدار مسدود می‌کند. شیر برقی کنترل جهت هیدرولیک با قابلیت سوئیچ بین مسیرهای جریان مختلف، عملکرد موثر و ایمن سیستم هیدرولیک را تضمین می‌کند. شیر برقی با هدایت فشار سیال به محرک‌های خاص مانند سیلندرها یا هیدروموتورها، کنترل دقیق حرکت و سرعت ماشین آلات سنگین، تجهیزات و حتی کل فرآیندهای صنعتی را امکان پذیر می‌کند. یکی از مدل‌های پر مصرف این شیر هیدرولیکی، شیر برقی هیدرولیک دو بوبین است که در ادامه قصد داریم مدل DS3-S1 تولیدی شرکت دوپلوماتیک ایتالیا را معرفی نماییم.

ویژگی‌های شیر برقی DUPLOMATIC مدل DS3-S1

مدل DS3-S1 یکی از انواع مختلف شیر برقی دیپلماتیک است سایز آن مطابق با استاندارد ISO 4401-03 بوده و برابر با 1/4 اینچ است. این محصول یک شیر برقی هیدرولیک 4/3 (وسط بسته) است که نقشی محوری در مدیریت جریان سیال و فشار ایفا می‌کند. این شیر برای کنترل جهت جریان سیال طراحی شده است که امکان حرکت و راه اندازی دقیق سیلندرهای هیدرولیک، موتورها و سایر عملگرها را فراهم می‌کند. پیکربندی 4/3 نشان می‌دهد که شیر دارای چهار پورت و سه موقعیت است که آن را قادر می‌سازد تا سیال را به قسمت‌های مختلف سیستم هدایت کند و حتی در صورت نیاز جریان را مسدود کند. با برق رسانی به بوبین‌های این محصول،امکان سوئیچینگ سریع بین موقعیت‌های اسپول را فراهم شده و آن را به یک جزء ضروری در مدارهایی تبدیل می‌کند که نیاز به کنترل دقیق و فعال سازی با سرعت بالا دارند.

نمای زیر شیر برقی دیپلماتیک مدل DS3-S1

کاربرد شیر برقی هیدرولیک کنترل جهت DS3-S1

شیر برقی هیدرولیک وسط بسته DS3-S1 نوعی شیر کنترل جهت هیدرولیکی است که نقش مهمی در سیستم‌های هیدرولیک ایفا می‌کند، به ویژه در کاربردهایی که کنترل دقیق و ایمنی در اولویت هستند. این شیر برای قطع جریان سیال هیدرولیک در موقعیت وسط طراحی شده است و به طور موثر عملگر را از پمپ جدا کرده و در نتیجه از هرگونه حرکت یا عملیات ناخواسته جلوگیری می‌کند. مزیت اصلی شیر برقی DS3-S1 این است که اطمینان حاصل شود که سیستم در حالت ایمن باقی می‌ماند، حتی زمانی که برق قطع می‌شود یا شیر برقی از کار می‌افتد. شیر برقی هیدرولیک وسط بسته DS3-S1 معمولاً در ماشین آلات صنعتی مانند پرس های هیدرولیک، بالابرها و سیستم‌های نقاله استفاده می شود. 

دو عدد  شیر برقی هیدرولیک کنترل جهت DS3-S1 از نوع 24 ولتی در کنار یکدیگر

مشخصات فنی شیر برقی هیدرولیک دیپلمات DS3-S1

عدد 3 در نام مدل این محصول بیانگر سایز پورت‌ها است که 1/4 اینچ می‌باشد. عبارت S1 هم نشان دهنده نوع اسپول این محصول است که از نوع وسط بسته می‌باشد. این شیر همراه با دو بوبین طراحی شده است که با توجه به نیاز مدار شما می‌توانید در انواع 24 ولتی، 220 ولتی و 110 ولتی آن را سفارش دهید. سیال عبوری از این شیر حتماً باید روغن هیدرولیک معدنی بدون خوردگی باشد و به هیچ وجه برای سایر سیالات صنعتی مناسب نمی‌باشد. ویسکوزیته مناسب برای روغن عبوری از این شیر 10 تا 400 سانتی استوک (پیشنهاد کمپانی روغن با ویسکوزیته 25 سانتی استوک می‌باشد) است و حداکثر دمای مجاز روغن +80 درجه سانتیگراد می‌باشد. حداکثر فشار قابل تحمل برای این شیر 350 بار طراحی شده است.

اطلاعات فنی شیر برقی هیدرولیک دیپلمات DS3-S1
نام مدلDS3-S1
برندDuplomatic
کشور سازندهایتالیا
نوع شیردو بوبین وسط بسته
سایز 1/4 اینچ
ولتاژ بوبین220V AC
110V24V DC
حداکثر دبی قابل عبور100 لیتر/دقیقه
وزن2 کیلوگرم

قیمت شیر برقی DUPLOMATIC مدل DS3-S1

برای کسانی که در بخش صنعتی هستند، تامین شیر برقی هیدرولیک مناسب می‌تواند یک تصمیم بسیار مهم باشد.  وقتی نوبت به قابلیت اطمینان و عملکرد می‌رسد، برند DUPLOMATIC یک انتخاب محبوب است. به طور خاص، مدل DS3-S1 به دلیل دوام و کارایی خود شهرت زیادی به دست آورده است. شیر برقی هیدرولیک DUPLOMATIC DS3-S1 دارای قیمتی بالاتر از بیشتر برندهای اروپایی است که کیفیت و دوام بالا قیمت تمام شده این محصول را توجیه می‎کند. ویژگی‌ها و مزایای شیر برقی DS3-S1 آن را به سرمایه‌گذاری ارزشمندی برای شرکت‌هایی تبدیل می‌کند که به دنبال بهینه‌سازی عملیات خود هستند. شما می‌توانید جهت دریافت قیمت روز و موجودی این محصول با فروشگاه نیکا هیدرو تماس بگیرید.

    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید: