خرید و مشاوره فنی: 33522095-026

شیر برقی دیپلماتیک مدل DS3-SA2

سایز 1/4 اینچ، تک بوبین، ضربدر H، فشار کاری تا 350 بار، قابل سفارش با بوبین 24 ولتی، 220 ولتی و ...

برای استعلام قیمت، تماس بگیرید.

تماس با ما
شیر برقی 1/4 اینچی ضربدر H برند دیپلمات ایتالیا به صورت نو
  • شیر برقی 1/4 اینچی ضربدر H برند دیپلمات ایتالیا به صورت نو
  • ارسال به سراسر ایران

  • پشتیبانی از ۹ الی ۲۱

  • کمترین هزینه ممکن

  • امکان خرید ۲۴ ساعته

  • پرداخت نقد

  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ

فهرست مطالب

شرکت دوپلوماتیک خود را به عنوان نامی قابل اعتماد در تولید انواع شیر برقی هیدرولیک تثبیت کرده است و شهرت خود را با ارائه برتری و نوآوری در این صنعت به دست آورده است. این شرکت که به دلیل تعهد خود به کیفیت و دقت شناخته شده است، از تکنولوژی روز و استانداردهای ساخت دقیق برای تولید شیرهای برقی که بالاترین معیارهای عملکرد را دارند استفاده می‌کند. شرکت دیپلماتیک با درک عمیق از خواسته‌های بازار و تمرکز بر تحقیق و توسعه، به طور مداوم خط تولید محصولات خود را برای ارائه راه حل هایی که اطمینان، دوام و کارایی را تضمین می‌کند، ارتقا می دهد. این شرکت شیرهای برقی را در سایزها و مدل‌های مختلف تولید کرده است که یکی از آن‌ها، مدل DS3-SA2 است. در ادامه با بیان ویژگی‌ها و مشخصات فنی این محصول، با این مدل از شیر برقی دیپلماتیک بیشتر آشنا خواهید شد.

ویژگی‌های شیر برقی دیپلماتیک مدل DS3-SA2

مدل DS3-SA2 از برند Diplomatic که مطابق با استاندارد CETOP 3 طراحی شده است، راه حلی کارآمد برای کنترل جهت سیال هیدرولیک در کاربردهای مختلف صنعتی را به نمایش می‌گذارد. یکی از ویژگی های برجسته آن، ساختار مستحکم آن است که برای مقاومت در برابر محیط های سخت ساخته شده است و طول عمر و پایداری در عملکرد را تضمین می‌کند. علاوه بر این، مدل DS3-SA2 دارای ساختار ماژولار است که امکان نصب و نگهداری آسان را فراهم می‌کند و با استانداردهای CETOP برای سازگاری در سیستم‌های مختلف هماهنگ است. سایز پورت‌های این شیر برقی 1/4 اینچ است و دارای یک بوبین می‌باشد.

شیر برقی دیپلمات مدل DS3-SA2 با بوبین 24 ولتی

کاربرد شیر برقی هیدرولیک کنترل جهت دیپلمات مدل DS3-SA2

شیر برقی هیدرولیک مدل DS3-SA2 یک شیر هیدرولیک کنترل جهت برقی است که در سیستم‌های هیدرولیک صنعتی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این شیر به عنوان یک کلید الکترومغناطیسی عمل می‌کند که جریان و جهت سیال هیدرولیک را از طریق سیستم کنترل کرده و امکان حرکت دقیق و فعال کردن اجزای مختلف را فراهم می‌کند. قابلیت‌های این مدل باعث شده است که در سیستم‌های هیدرولیکی دستگاه‌هایی مانند قالب گیری تزریقی، جابجایی مواد و پرس‌های هیدرولیک از این مدل استفاده کنند. مدل DS3-SA2 دارای ساختاری قوی برای مقاومت در برابر فشارها و دماهای بالا است که آن را برای محیط‌های سخت صنعتی ایده‌آل می‌کند.

شیر برقی هیدرولیک تک بوبین دیپلمات ضربدر H

مشخصات فنی شیر برقی هیدرولیک دیپلمات مدل DS3-SA2

اسپول این شیر برقی 1/4 اینچی تک بوبین از نوع ضربدر H است که بوبین آن در ولتاژهای مختلف از جمه 220، 110،24 یا 12 ولتی تولید می‌شود. حرف D در ابتدای نام مدل این محصول، بیانگر عبارت Directional valve، حرف S عبارت solenoid operated و عدد 3 سایز شیر برقی را که 1/4 اینچ است نشان می‌دهد. همچنین عبارت SA2 نوع اسپول آن را که ضربدر H می‌باشد بیان می‌کند. این شیر برای انواع روغن هیدرولیک پایه معدنی بدون خوردگی ساخته شده است که ویسکوزیته آن باید در بازه 10 تا 400 سانتی استوک باشد. حداکثر فشار کاری این محصول تا 350 بار است. 

اطلاعات فنی شیر برقی هیدرولیک دیپلمات مدل DS3-SA2
نام مدلDS3-SA2
برندDuplomatic
کشور سازندهایتالیا
نوع شیرتک بوبین ضربدر H
سایز 1/4 اینچ
ولتاژ بوبین220V AC
110V24V DC
حداکثر دبی قابل عبور100 لیتر/دقیقه
وزن1.5 کیلوگرم

قیمت شیر برقی هیدرولیک دیپلمات مدل DS3-SA2

شیر برقی هیدرولیک مدل DS3-SA2، به دلیل دوام و دقت در کاربردهای هیدرولیک در بخش صنعتی شناخته شده است. در فروشگاه نیکا هیدرو، تامین کننده معتبر و متخصص در قطعات هیدرولیک، قیمت این شیر با کیفیت با توجه به نرخ روز دلار تعیین می‌شود. به طور معمول، مشتریان می‌توانند انتظار داشته باشند که مدل DS3-SA2 را با قیمت رقابتی بیابند. با توجه به طراحی فوق العاده آن که برای وظایف با کارایی بالا در نظر گرفته شده است، سرمایه گذاری در این مدل، با قابلیت اطمینان و عملکرد آن توجیه می‌شود، و آن را به گزینه ای ارجح برای صنایعی تبدیل می‌کند که به دنبال ارتقای تجهیزات هیدرولیک خود هستند. برای اطلاع از آخرین قیمت و نحوه سفارش، توصیه می‌شود مستقیماً با نیکا هیدرو تماس بگیرید.

    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید: