خرید و مشاوره فنی: 33522095-026

شیر برقی دیپلماتیک مدل DS5-S1

سایز 3/8 اینچ، وسط بسته، فشار کاری تا 320 بار، موجود در ولتاژهای مختلف

برای استعلام قیمت، تماس بگیرید.

تماس با ما
شیر برقی هیدرولیک 3/8 اینچی وسط بسته دیپلمات ایتالیا
  • شیر برقی هیدرولیک 3/8 اینچی وسط بسته دیپلمات ایتالیا
  • ارسال به سراسر ایران

  • پشتیبانی از ۹ الی ۲۱

  • کمترین هزینه ممکن

  • امکان خرید ۲۴ ساعته

  • پرداخت نقد

  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ

فهرست مطالب

در قلب هر سیستم هیدرولیک یک تجهیز کاربردی قرار دارد که نقش مهمی در کنترل جهت روغن هیدرولیک دارد: شیر برقی هیدرولیک. این شیرهای الکترومکانیکی وظیفه تنظیم جهت سیال هیدرولیک در یک مدار را بر عهده دارند و اطمینان حاصل می‌کنند که سیستم به طور کارآمد و موثر عمل می‌کند. با قطع یا اجازه دادن عبور جریان سیال، شیرهای برقی هیدرولیک کنترل دقیق سیلندرها، هیدروموتورها و سایر عملگرهای سیستم را امکان پذیر می‌کنند و در نتیجه عملکرد روان تجهیزات پیچیده را تسهیل می‌کنند. یکی از انواع شیر برقی کنترل جهت برای سیستم‌های هیدرولیکی، شیر برقی هیدرولیک دو بوبین است که در بیشتر مدارهای هیدرولیک حضور دارد. از سازندگان خوش نامی که این تجهیز را تولید و روانه بازار کرده است، Duplomatic ایتالیا است که در ادامه قصد داریم مدل DS5-S1 از این برند را به شما معرفی کنیم.

ویژگی‌های شیر برقی مدل DS5-S1

DS5-S1 یکی از انواع شیر برقی دیپلماتیک پر مصرف بازار است که  با در نظر گرفتن دقت و قابلیت اطمینان طراحی شده است. یکی از ویژگی‌های برجسته آن سرعت واکنش و قابلیت دبی عبوری بالای آن است که امکان انتقال سریع و کارآمد سیال را فراهم می‌کند. عملکرد برقی شیر کنترل سریع و دقیق را تضمین می‌کند، در حالی که طراحی استاندارد آن امکان ادغام یکپارچه با سیستم‌های موجود را فراهم می‌کند. علاوه بر این، مدل DS5-S1 دارای ساختاری بادوام و مقاوم در برابر خوردگی است که طول عمر طولانی تر و به حداقل نگهداری را تضمین می‌کند. شیر برقی هیدرولیک برقی دیپلماتیک مدل DS5-S1 با عملکرد و قابلیت اطمینان چشمگیر خود، یک انتخاب درجه یک برای متخصصانی است که به دنبال یک راه حل قابل اعتماد و کارآمد برای ارتقای کیفیت تجهیزات هیدرولیک سیستم خود هستند.

نمای جانبی شیر برقی هیدرولیک 3/8 اینچ وسط بسته دیپلمات ایتالیا

کاربرد شیر برقی مدل DS5-S1

شیر برقی هیدرولیک دوپلماتیک مدل DS5-S1 یک راه حل پیشرفته برای کنترل انواع عملگرهای هیدرولیک است. یکی از ویژگی‌های برجسته آن، توانایی تنظیم دقیق موقعیت سیلندرهای هیدرولیک و اطمینان از حرکت به موقع آن است. این امر از طریق فناوری پیشرفته برقی آن حاصل می‌شود که امکان سوئیچینگ سریع و قابل اعتماد بین حالت های اسپول شیر را فراهم می‌کند. مدل DS5-S1 همچنین دارای طراحی جمع و جور است که آن را برای استفاده در یونیت‌های هیدرولیک  که برای نصب شیر برقی با محدودیت فضا مواجه هستند ایده آل می‌کند. به طور کلی، شیر برقی هیدرولیک برند دیپلماتیک مدل DS5-S1 کنترل و دقت بی نظیری را در کنترل و فرمان دهی سیلندر هیدرولیک ارائه می‌دهد و آن را به یک جزء ضروری در طیف گسترده ای از سیستم‌های مختلف هیدرولیک صنعتی تبدیل می‌کند.

پلاک شیر برقی دیپلمات مدل DS5-S1 از نوع 12 ولتی

مشخصات فنی شیر برقی Duplomatic مدل DS5-S1

این شیر برقی در اصل یک شیر کنترل جهت هیدرولیک 4/3 است که با دو بوبین طراحی شده است. عدد 5 بیانگر سایز این محصول است که برابر با CETOP05 یا همان 3/8 اینچ می‌باشد. عبارت S1 در نام مدل این شیر برقی، بیانگر نوع اسپول آن است که وسط بسته می‌باشد. فرمان وسط بسته در ساختار این شیر به این صورت است که با قرار گرفتن اسپول در موضع وسط، مسیر سیال هیدرولیک در پشت اسپول مسدود می‌شود و راهی به سمت مصرف کننده ندارد. این محصول با بوبین‌های 12 یا 24 یا 110 یا 220 ولتی تولید می‌شود که معمولاً فلزی یا از جنس باکالیت هستند. فشار کاری قابل تحمل این شیر تا 320 بار است و به طور ویژه برای سیال روغن هیدرولیک پایه معدنی بدون خوردگی طراحی شده است.

اطلاعات فنی شیر برقی دیپلماتیک مدل DS5-S1
نام مدلDS5-S1
برندDuplomatic
کشور سازندهایتالیا
نوع شیردو بوبین وسط بسته
سایز 3/8 اینچ
ولتاژ بوبین220V AC
24V DC
حداکثر دبی قابل عبور150 لیتر/دقیقه
وزن6.1 کیلوگرم (با بوبین DC)
4.3 کیلوگرم (با بوبین AC)

قیمت شیر برقی دیپلمات مدل DS5-S1

از گذشته تا به حال نام برند دوپلوماتیک با کیفیت و دوام شناخته شده است. شیرهای برقی تولیدی این شرکت از جمله مدل DS5-S1 به دلیل عمر کاری طولانی در بین متخصصان و طراحان سیستم هیدرولیک محبوبیت بالایی داشته است. قیمت این محصول رابطه مستقیمی با قیمت ارز دارد و با توجه به شرایط بازار قیمت نهایی آن هم تغییر خواهد کرد. قیمت این مدل در فروشگاه نیکا هیدرو، طبق لیست قیمت شیر برقی دیپلمات به فروش می‌رسد و در صورت سفارش برای تعداد بالا شامل تخفیف خواهد بود. شما می‌توانید جهت اطلاع از نحوه سفارش و قیمت روز این محصول با نیکا هیدرو تماس بگیرید.

    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید: