خرید و مشاوره فنی: 33522095-026

شیر برقی متال ورک مدل ISV 55 SOS OO

سایز 1/4 اینچ، ISO 1، ابعاد مطابق با استاندارد ISO 5599-1، تک بوبین، حداکثر دبی عبوری تا 1100 لیتر بر دقیقه، موجود در انواع 24 و 220 ولتی

برای استعلام قیمت، تماس بگیرید.

تماس با ما
شیر برقی متال ورک مدل ISV 55 SOS OO بدون بوبین همراه با کارتن محصول به صورت نو
  • شیر برقی متال ورک مدل ISV 55 SOS OO بدون بوبین همراه با کارتن محصول به صورت نو
  • ارسال به سراسر ایران

  • پشتیبانی از ۹ الی ۲۱

  • کمترین هزینه ممکن

  • امکان خرید ۲۴ ساعته

  • پرداخت نقد

  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ

فهرست مطالب

یکی از استانداردهایی که برای تولید شیرهای کنترل جهت پنوماتیکی وجود دارد، ISO 5599-1 است. هدف اصلی استفاده از این استاندارد، ایجاد تطابق و سازگاری در طراحی و ساخت شیرهای پنوماتیک است. ISO 5599-1 یک استاندارد بین المللی است که مشخصات ابعادی شیر برقی پنوماتیک را مشخص می‌کند. بر اساس این استاندارد، تولید کنندگان معیار واحدی را برای تولید محصولات خود رعایت می‌کنند تا در نهایت طراحان و مصرف کنندگان، شیر مورد نظر را به راحتی شناسایی و انتخاب کنند. همچنین بر اساس این استاندارد به مصرف کنندگان جهت جایگزینی شیر پنوماتیک بدون تغییر در جای نصب در بین مارک‌های مختلف کمک می‌کند. یکی از شرکت‌هایی که شیر برقی پنوماتیک 5/2 را طبق این استاندارد تولید می‌کند، متال ورک ایتالیا است که در ادامه قصد داریم یکی از مدل‌های شیر برقی متال ورک سری ISV که از لحاظ ابعادی مطابق با استاندارد ISO 5599-1 ساخته شده است رابه شما معرفی کنیم.

شیر برقی ISV 55 SOS OO بدون بوبین ساخت شرکت متال ورک ایتالیا

ویژگی‌های شیر برقی متال ورک مدل ISV 55 SOS OO

این محصول که از شیر برقی‌های کنترل جهت سری ISV متال ورک است طبق استاندارد ابعادی ISO 5599-1 ساخته شده و جنس بدنه آن هم از آلومینیوم مقاوم با کیفیت بالا است. این نوع شیرها برای نصب نیاز به منیفولد یا همان زیر شیر ندارند و همراه با این کالا حتماً باید زیر شیری استاندارد مربوط به آن هم خریداری کنید. این محصول دارای یک بوبین است که در ولتاژهای مختلف اعم از 24 ولتی و 220 ولتی تولید شده و با توجه به برق مصرفی سیستم، نوع ولتاژ بوبین را می‌توانید انتخاب کنید. ویژگی قابل توجه دیگر این محصول، زمان پاسخگویی و حرکت سریع سلونوئید است که باعث تغییر موضع اسپول در کسری از ثانیه می‌شود. این ویژگی در مدارهایی که با دقت بالایی طراحی شده اند کاربردی می‌باشد.

کف شیر برقی7051021100 جایی که بر روی زیرشیری نصب می‌شود.

کاربرد شیر برقی متال ورک مدل ISV 55 SOS OO

همان طور که ذکر شد این محصول با استاندارد ISO 5599-1 تولید شده است که باعث می‌شود در هر سیستم پنوماتیکی که شیر برقی با این استاندارد از مارک دیگر موجود است، بتواند شیر برقی ISV 55 SOS OO را جایگزین کند. این محصول در سیستم‌های اتوماسیون صنعتی به عنوان عنصر کلیدی در کنترل تجهیزات به کار می‌رود. در صنایعی که دارای ماشین آلات مخصوص بسته بندی است برای کنترل سیلندرها و نوار نقاله به کار گرفته می‌شود. همچنین این محصول در خطوط تولید کارخانجات خودرو سازی در سیستم‌های بارگیری و جابجایی به کار گرفته می‌شود. این شیر برقی قابلیت عبور و هدایت حجم مناسبی از دبی هوای فشرده را دارد و از این جهت در بسیاری از ماشین آلات پنوماتیکی به عنوان یک شیر کنترل جهت مطمئن کاربرد دارد.

شیر برقی پنوماتیک ISV 55 SOS OO قرار گرفته بر روی کارتن محصول

مشخصات فنی شیر برقی متال ورک مدل ISV 55 SOS OO

این شیر از سری شیرهای ISO 1 است و سایز آن 1/4 اینچ می‌باشد. حداقل فشار برای راه اندازی این شیر برقی، 2.5 بار است و تا فشار 10 بار را می‌تواند تحمل کند. این محصول قابلیت تحمل دمای محیطی از -10 تا +60 درجه سانتیگراد را دارد. طبق اطلاعات کاتالوگ این محصول، در فشار 6 بار و اختلاف فشار 1 بار، حداکثر دبی 1100 لیتر بر دقیقه را از خود عبور دهد. وزن این محصول 344 گرم است و کد سفارش آن که بر روی بدنه و کارتن محصول هم درج می‌شود، 7051021100 است.

اطلاعات فنی شیر برقی متال ورک مدل ISV 55 SOS OO
نوع شیر5/2 تک بوبین
نام مدلISV 55 SOS OO
کد سفارش7051021100
نوع استانداردISO 5599-1 (ISO 1)
برند Metalwork
کشور سازندهایتالیا
سایز پورت 1/4 اینچ
حداکثر فشار کاری10 بار
حداکثر دبی عبوری1100 لیتر/دقیقه
ولتاژ بوبین24VDC  و 220 VAC

قیمت شیر برقی متال ورک مدل ISV 55 SOS OO

نام برند متال ورک همواره یادآور کیفیت بالا و عمر کاری طولانی تجهیزات پنوماتیک تولید این شرکت است. شیر برقی پنوماتیک متال ورک مدل ISV 55 SOS OO با داشتن ویژگی‌ها و مزایای فنی مطلوب، یک انتخاب درست برای نصب در سیستم پنوماتیک شما خواهد بود. قیمت این محصول که با توجه به قیمت روز یورو محاسبه می‌شود، اعلام می‌گردد. شما می‌توانید جهت اطلاع از قیمت ریالی این تجهیز و همچنین نحوه سفارش و ارسال آن با نیکا هیدرو در تماس باشید.

    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید: