خرید و مشاوره فنی: 33522095-026

فیلتر رگلاتور متال ورک مدل FR 1/2 20 012 RMSA

سایز 1/2 اینچ، حداکثر فشار مجاز ورودی 18 بار، فیلتر 20 میکرونی نیمه اتوماتیک، کد سفارش 1425054

برای استعلام قیمت، تماس بگیرید.

تماس با ما
فیلتر رگلاتور متال ورک مدل  FR 12 20 012 RMSA همراه با گیج فشار 12 باری برند متال ورک
  • فیلتر رگلاتور متال ورک مدل  FR 12 20 012 RMSA همراه با گیج فشار 12 باری برند متال ورک
  • ارسال به سراسر ایران

  • پشتیبانی از ۹ الی ۲۱

  • کمترین هزینه ممکن

  • امکان خرید ۲۴ ساعته

  • پرداخت نقد

  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ

فهرست مطالب

فیلتر رگلاتور پنوماتیک یکی از تجهیزات پر کاربرد در سیستم‌های هوای فشرده است. این تجهیز مزایای زیادی را ارائه می‌دهد که عملکرد روان ابزارها و تجهیزات پنوماتیک را تضمین می‌کند. این تجهیز با ادغام یک فیلتر هوای فشرده و یگ رگلاتور پنوماتیک به صورت یکپارچه ساخته شده است. فیلتر این محصول با حذف ناخالصی‌ها و آلاینده‌ها از هوای فشرده، از آسیب به اجزای حساس جلوگیری می‌کند و در نتیجه خطر خرابی تجهیزات را کاهش می‌دهد. علاوه بر این، رگولاتور تنظیم فشار کنترل دقیق فشار هوا را امکان‌پذیر می‌کند و امکان تنظیم متناسب با کاربردهای خاص و به حداکثر رساندن کارایی را فراهم می‌کند. این تجهیز کاربردی توسط شرکت متال ورک ایتالیا در سایزهای مختلف ساخته شده است که در ادامه قصد داریم فیلتر رگولاتور 1/2 اینچی از این برند را به شما معرفی کنیم.

ویژگی‌های فیلتر رگلاتور متال ورک مدل  FR 1/2 20 012 RMSA

مدل FR 1/2 20 012 RMSA، از سری فیلتر رگلاتورهای سری Newdeal شرکت متال ورک می‌باشد که آمیزه ای از دقت و قابلیت اطمینان است. این فیلتر 1/2 اینچی دارای بدنه و کاسه فیلتری مستحکم است که دوام و مقاومت در برابر خوردگی را تضمین می‌کند. طراحی جمع و جور آن امکان نصب و ادغام آسان در سیستم‌های موجود را فراهم می‌کند و آن را به گزینه ای ایده آل برای طیف وسیعی از کاربردها تبدیل می‌کند. از دیگر ویژگی‌های این محصول المنت فیلتر با کیفیت آن است که می‌تواند بخش زیادی از روغن و رطوبت موجود در هوای فشرده عبوری را جذب کرده تا هوایی تمیز بدون ناخالصی وارد تجهیزات پنوماتیک شود.

فیلتر رگلاتور 1/2 اینچی متال ورک قرار گرفته بر روی کارتن محصول

کاربرد فیلتر رگلاتور متال ورک مدل  FR 1/2 20 012 RMSA

در حوزه اتوماسیون صنعتی، فیلتر رگلاتور FR 1/2 20 012 RMSA خود را به عنوان یک راه حل قابل اعتماد و کارآمد برای اطمینان از کنترل دقیق فشار هوا و تصفیه هوای فشرده معرفی کرده است. کاربرد آن چند وجهی است و صنایعی مانند تولید، فرآوری مواد غذایی و داروسازی از مزایای این محصول بهره می‌برند. فیلتر رگولاتور FR 1/2 20 012 RMSA با فیلتر کردن ناخالصی‌ها و آلاینده‌ها، اطمینان حاصل می‌کند که منبع هوا تمیز و عاری از رطوبت است، که در حفظ یکپارچگی فرآیندهای تولید بسیار مهم است. علاوه بر این، توانایی آن در تنظیم فشار هوا به کاهش مصرف انرژی، به حداقل رساندن خرابی تجهیزات و بهبود عملکرد کلی سیستم کمک می‌کند. 

فیلتر رگلاتور متال ورک مدل FR 1/2 20 012 RMSA بدون گیج فشار سری نیودیل

مشخصات فنی فیلتر رگلاتور متال ورک مدل  FR 1/2 20 012 RMSA

این محصول یکی از بهترین فیلتر رگلاتورهای حال حاضر بازار ایران است که مانند سایر تجهیزات کمپانی متال ورک ایتالیا از کیفیت و عمر کاری بالایی برخوردار است. سایز ورودی و خروجی این محصول 1/2 اینچ است و بر روی بدنه رگلاتور یک پورت 1/8 اینچی جهت نصب گیج فشار 12 باری این تجهیز تعبیه شده است. حداکثر فشار مجاز ورودی به این محصول 18 بار است که با استفاده از فلکه رگلاتور می‌توانید فشار را با توجه به نیاز سیستم تنظیم کنید. حداکثر حجم هوای فشرده قابل عبور از این تجهیز تا 2500 لیتر/دقیقه است. مش بندی المنت این محصول 20 میگرونی است و شیوه تخلیه رطوبت جمع شده در کاسه فیلتر به صورت نیمه اتوماتیک می‌باشد.

اطلاعات فیلتر رگلاتور متال ورک مدل  FR 1/2 20 012 RMSA
مدلFR 1/2 20 012 RMSA
کد سفارش1425054
کشور سازندهایتالیا
سایز پورت ورودی و خروجی1/2 اینچ
نوع گیج فشار12 باری
سایز رزوه گیج فشار1/8 اینچ
ماکزیمم فشار مجاز ورودی18 بار
بازه تنظیم فشار0-12 بار
دبی عبوری2500 لیتر بر دقیقه
مش بندی فیلتر20 میکرونی
نوع تخلیه فیلترنیمه اتوماتیک
حجم کاسه فیلتر45 سی سی
دمای کاری50+ درجه سانتیگراد
موقعیت نصبعمودی

قیمت فیلتر رگلاتور متال ورک مدل  FR 1/2 20 012 RMSA

این تجهیز به دلیل کیفیت بالا و عمر کاری طولانی بهترین راه حل برای صنایعی است که حفظ کیفیت هوای فشرده سیستم خود را در اولویت قرار داده اند. قیمت این محصول به دلیل وارداتی بودن با نرخ روز یورو محاسبه شده و با توجه به نوسان قیمت این ارز قیمت آن تغییر خواهد کرد. شما می‌توانید در صورتی که گیج فشار را موجود دارید، این محصول را بدون گیج خریداری کنید تا هزینه کمتری را پرداخت کنید. نیکا هیدرو عرضه کننده برند معتبر Metalwork ایتالیا می‌باشد از این رو می‌توانید جهت خرید یا استعلام قیمت این محصول با فروشگاه تماس بکیرید تا از قیمت روز این تجهیز آگاه شوید. 

    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید: