خرید و مشاوره فنی: 33522095-026

پمپ دیافراگمی دیا مدل DP15 PVDF-T

جنس بدنه PVDF، جنس دیافراگم تفلون، ورودی و خروجی 1.5 اینچ، دبی خروجی 400 لیتر بر دقیقه

برای استعلام قیمت، تماس بگیرید.

تماس با ما
پمپ دیافراگمی 1.5 اینچی دیاپمپ ترکیه به صورت نو و آکبند
  • پمپ دیافراگمی 1.5 اینچی دیاپمپ ترکیه به صورت نو و آکبند
  • ارسال به سراسر ایران

  • پشتیبانی از ۹ الی ۲۱

  • کمترین هزینه ممکن

  • امکان خرید ۲۴ ساعته

  • پرداخت نقد

  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ

فهرست مطالب

یکی از موادی که سازندگان برای ساخت بدنه پمپ دیافراگمی از آن استفاده می‌کنند، کاینار است. این ماده که نام تجاری پلی وینیلیدین فلوراید (PVDF) است به دلیل خواص شیمیایی و فیزیکی که دارد، مورد توجه کمپانی‌های تولید کننده پمپ دیافراگمی پنوماتیکی قرار گرفته است. از خواص این ماده می‌توان به مقاومت شیمیایی در برابر اسیدها و بازها، مقاومت حرارتی بالا و دوام بالا در برابر اشعه ماوراء بنفش اشاره کرد. در حال حاضر یکی از برندهای ترکیه ای سازنده پمپ با بدنه ای از جنس PVDF، دیاپمپ است. این شرکت این مدل پمپ را در سایزهای مختلف تولید کرده است که در ادامه با مدل 1.5 اینچی آن آشنا خواهید شد.

ویژگی‌های پمپ دیا مدل DP15 PVDF-T

شاید مهم ترین ویژگی این پمپ را بتوان مقاومت بالای بدنه آن عنوان کرد. بدنه ای که از جنس PVDF است و در مواجهه با سیالات خورنده خیال شما از بابت مقابله با مواد شیمیایی تهاجمی راحت است. به غیر از بدنه مستحکم این محصول، دیافراگم‌های آن از جنس PTFE است که در برابر سیالات اسیدی مقاومت بالایی داشته و سیال را بدون نشتی به سمت خروجی پمپ هدایت می‌کنند. این مدل پمپ دیا دارای گواهی ATEX است و از این رو می‌توان آن را یک پمپ ضد انفجار دیافراگمی مطمئن محسوب کرد. ویژگی که در سایر پمپ‌های صنعتی به دلیل وجود نیروی الکتریسیته برای راه اندازی آن‌ها وجود ندارد. ویژگی دیگر این پمپ، خودمکش بودن آن است به این معنا که هنگام راه اندازی برای مکش اولیه نیاز به پمپ کمکی ندارید.

نمایی از پمپ دیا مدل DP15 PVDF-T

کاربرد پمپ ضد اسید دیا مدل DP15 PVDF-T

این مدل که به نوعی یک پمپ دیافراگمی بدنه پلاستیکی به حساب می‌آید در هر صنعتی که نیاز به انتقال سیال با ماهیت خورنده دارد قابل استفاده است. به طور مثال این محصول بدون افت در عملکرد، می‌تواند سیالاتی نظیر اسید نیتریک، آمونیاک، اوره (کاربامید اسید)، سیالات ویسکوز، سوسپانسیون کائولن، سولفوریک اسید اولئوم، فسفریک اسید و انواع حلال‌ها را انتقال دهد. صنایعی که معمولاً از این پمپ ضد اسید دیافراگمی استفاده می‌کنند، باتری سازی، سرامیک، کاغذ، رنگ و ... هستند که می‌توانند روی قابلیت‌های این پمپ حساب باز کنند. به طور کلی استفاده از این پمپ برای انتقال اسیدهای قوی که خلوص بالای  90 درصد دارند پیشنهاد می‌شود.

ابعاد پمپ دیافراگمی دیا مدل DP15 PVDF-T

مشخصات فنی پمپ پنوماتیک دیافراگمی مدل DP15 PVDF-T

سایز ورودی و خروجی این مدل، 1 1/2 اینچ است و راه اندازی آن توسط Airmotor که به هوای فشرده متصل است صورت می‌گیرد. فشار کاری این محصول، حدکثر 7 بار است که پیشنهاد می‌شود با استفاده از رگلاتور، فشار هوا را تنظیم کنید تا از آسیب به دیافراگم‌ها جلوگیری شود. دبی این پمپ، 400 لیتر بر دقیقه است و تا عمق 6 متری می‌تواند سیال را مکش کند. سطح نویز این مدل در هنگام کار، 65 دسی‌بل است و هد تخلیه کل آن 70 متر است. تحمل دمای این محصول تا +100 درجه سانتیگراد است. 

اطلاعات فنی پمپ پنوماتیک دیافراگمی مدل DP15 PVDF-T
نام مدلDP15 PVDF-T
جنس بدنهPVDF (کاینار)
جنس دیافراگمتفلون (PTFE)
شرکت سازندهdiapump
کشور سازندهترکیه
سایز ورودی و خروجی سیال1.5اینچ
سایز پورت هوای فشرده3/4 اینچ
دبی خروجی400 لیتر/دقیقه
فشار کاری7 بار
هد تخلیه کل70 متر
عمق مکش6 الی 7 متر
حداکثر قطر ذرات جامد سیال6 میلیمتر
حداکثر دمای کاری100+ درجه سانتیگراد
وزن20.5 کیلوگرم

قیمت پمپ دیا مدل DP15 PVDF-T

برای صنایعی که با سیالات خورنده و خطرناک سر و کار دارند، انتخاب یک پمپ مطمئن، هم راندمان خط تولید را افزایش می‌دهد هم باعث ایمنی اپراتورها در محیط کار می‌شود. به همین جهت خرید پمپ دیا مدل DP15 PVDF-T می‌تواند بهترین سرمایه گذاری باشد. این پمپ به دلیل وجود ویژگی‌های فنی مطلوبی که دارد، می‌تواند تا مدت‌ها بدون افت در عملکرد در کارخانه شما کار کند. قیمت این مدل به دلیل PVDF به کار رفته در ساخت بدنه آن، نسبت به سایر پمپ‌های دیافراگمی بالاتر است و با توجه به نرخ روز دلار محاسبه می‌گردد. جهت اطلاع از موجودی، قیمت روز و نحوه سفارش این محصول درجه یک با نیکا هیدرو تماس حاصل نمایید.

    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید: