خرید و مشاوره فنی: 33522095-026

واحد مراقبت هوای فشرده متال وُرک

واحد مراقبت هوای فشرده متال ورک ساخت ایتالیا بوده و در سایزهای مختلف تولید می‌شود.

      مرتب‌سازی محصولات:

    • پیش‌فرض
    • ارزان‌ترین
    • گران‌ترین
    • جدید‌ترین
    • پرفروش‌ترین
    • پربازدیدترین
    واحد مراققبت پنوماتیک سایز 1 اینچ از برند متال ورک ایتالیا سری اسکیل ایر

    واحد مراقبت 1 اینچ متال ورک

    سایز 1 اینچ، المنت فیلتر 20 میکرونی، تخلیه فیلتر نیمه اتوماتیک، فشار مجاز ورودی 13 بار، کد سفارش 4684008

    5

    واحد مراقبت دو تکه سایز 3/4 اینچ ساخت شرکت متال ورک ایتالیا مدل SK300

    واحد مراقبت 3/4 اینچ متال ورک

    سایز 3/4 اینچ، المنت فیلتر 20 میکرونی، تخلیه فیلتر نیمه اتوماتیک، فشار مجاز ورودی 13 بار، کد سفارش 4584008.

    5

    واحد مراقبت هوای فشرده 1/2 اینچ متال ورک ساخت کشور ایتالیا سری نیودیل

    واحد مراقبت 1/2 اینچ متال ورک

    واحد مراقبت سایز 1/2 اینچ، برند متال ورک ایتالیا، فشار مجاز ورودی 18 بار، تنظیم فشار 0-12 باری، فیلتر 20 میکرونی، تخلیه فیلتر نیمه اتوماتیک

    5

    واحد مراقبت 4-1 اینچ متال ورک ۳

    واحد مراقبت 1/4 اینچ متال ورک

    واحد مراقبت سایز 1/4 اینچ متال ورک ایتالیا، قابلیت فشار مجاز ورودی 18 بار، تنظیم فشار 0-12 بار

    5

    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5

    فهرست مطالب

    شرکت متال وَرک ایتالیا

    این شرکت در سال 1967 در ایتالیا تاسیس شد. متال ورک در ابتدا شروع به تولید انواع اتصالات برای سیستم‌های پنوماتیکی کرد و در ادامه ساخت انواع سیلندر، شیرهای دستی و برقی و واحد مراقبت هوا هم به سبد محصولات خود اضافه کرد. امروزه این شرکت ایتالیایی پیشتاز و رهبر بازار تجهیزات پنوماتیکی در بسیاری از کشورهای اروپایی و آسیایی می‌باشد. 

    شرکت متال ئرک ایتالیا تولیدکننده انواع تجهیزات پنوماتیکی نظیر شیر برقی و واحد مراقبت است.

    واحد مراقبت پنوماتیک متال ورک

    واحد مراقبت هوای فشرده از تجهیزات ضروری برای سیستم‌های پنوماتیکی است که عدم نصب آن در مدار می‌تواند منجر به کاهش عمر کاری قطعاتی نظیر سیلندرها و شیر برقی‌ها شده و  اجزای داخلی آن‌ها را مستهلک کند. کمپانی متال ورک این تجهیز را از گذشته تا به حال در سری‌های مختلف با مشخصات فنی و سایزهای متنوع تولید کرده است. این مدل‌ها در انواع دو تیکه و سه تیکه تولید می‌شود که نوع دو تیکه آن به دلیل قیمت کمتر و ابعاد کوچک تر محبوبیت بیشتری در بین خریداران دارد. از ویژگی‌های واحد مراقبت متال ورک می‌توان به عمر کاری بالا و بدنه مستحکم آن اشاره کرد که خرید آن انتخابی هوشمندانه برای به کار گیری در مدارهای پنوماتیکی با حجم کاری طولانی و سنگین است.

    واحد مراقبت پنوماتیک متال وُرک دو تیکه

    وظیفه واحد مراقبت متال ورک در مدارات پنوماتیکی

    این تجهیز از کوپله شدن 3 قطعه فیلتر، رگلاتور و روغن زن تشکیل شده است. وظیفه این محصول متال ورک در یک مدار پنوماتیکی این است که اولاً با استفاده از رگلاتور مقدار فشار مجاز عبوری را تنظیم کند که این کار با چرخش فلکه رگلاتور توسط اپراتور انجام می‌شود. در مرحله بعدی نوبت به فیلتراسیون هوای فشرده می‌رسد. در فیلتر این تجهیز المنتی با مش بندی ریز تعبیه شده است که حجم بیشتر رطوبت و کثیفی را به خود جذب می‌کند. در مرحله آخر به هوای فشرده عبوری توسط روغن زن، روغن تزریق شده تا چرب شود. با رسیدن هوای فشرده به خروجی، هوایی تمیز و عاری از هر گونه رطوبت با فشار مناسب که حاوی روغن هم هست به سمت عملگرهای سیستم هدایت می‌شود.

    انواع واحد مراقبت هوای فشرده metalwork

    شرکت ایتالیایی متال ورک انواع واحد مراقبت هوای فشرده دو تیکه و سه تیکه را از گذشته تا به امروز در 4 سری به بازار عرضه کرده است:

    • سری BIT
    • سری NEW DEAL
    • سری SKILAIR
    • سری SYNTESI
    انواع واحد مراقبت پنوماتیک متال وُرک در 4 سری مختلف تولید می‌شود.

    سری BIT متال وُرک

    از لحاظ ابعادی کوچک ترین مدل متال ورک است که به سری مینیاتوری هم معروف است. سری BIT فقط در سایزهای 1/8 اینچ و 1/4 اینچ تولید شده و برای نصب در سیستم‌های کوچک پنوماتیکی مناسب است. حداکثر فشار مجاز ورودی به این واحد مراقبت هوای متال ورک 13 بار بوده که می‌توان با گیج فشار خود تجهیز فشار هوا را از 1 تا 12 بار تنظیم کرد. تخلیه فیلتر این مدل به صورت نیمه اتوماتیک بوده و مش بندی المنت فیلتر 20 میکرونی است. متال ورک المنت فیلتر را در مدل‌های 5 و 50 میکرونی هم برای این مدل عرضه کرده است که کاربرد کمتری دارد. رنگ مدل المنت 20 میکرونی سفید، 5 میکرونی زرد و 50 میکرونی آبی است.

    واحد مراقبت سری بیت متال ورک ایتالیا که با نام مینیاتوری معروف هستند.

    سری NEW DEAL متال وُرک

    سری نیودل متال وَرک بیشترین کاربرد را در سیستم‌های پنوماتیکی در صنایع مختلف ایران دارد. مدل‌های نیودیل در سایزهای 1/4 اینچ  الی 1 اینچ تولید شده و  از کاسه و بدنه‌ای مستحکم ساخته شده است. کاسه فیلتر و کاسه روغن زن سایز 1/4 اینچ این مدل برخلاف سایر برندها که شیشه‌ای هستند، از جنس پلاستیک مقاوم و فشرده ساخته شده است. از این رو نصب این مدل در سیستم‌هایی که به صورت طولانی مدت روشن هستند مناسب است. ویژگی مهم این سری که نیودیل را در مقایسه با سایر مدل‌های متال ورک متمایز می‌کند قابلیت تحمل فشار مجاز ورودی تا 18 بار است. این ویژگی سبب شده است در سیستم‌هایی که فشار هوای فشرده بالاتر از حد استاندارد است بدون نگرانی در مدار نصب گردد.

    واحد مراقبت متال ورک سری نیودیل در سایزهای 1/4 و 1/2 اینچ

    سری SKILAIR متال وُرک

    سری اِسکیل اِیر واحد مراقبت هوای فشرده متال ورک در سایزهای 1/4 اینچ الی 2 اینچ تولید شده که مدل SK300 این سری در سایزهای 3/4 اینچ و 1 اینچ طرفدار بیشتری را دارد. این سری هم مانند سایر مدل‌های متال وُرک با المنت فیلتر 20 میکرونی عرضه شده که نوع تخلیه آن نیمه اتوماتیک است. البته کیت تخلیه اتوماتیک این برند هم موجود است که می‌توان با این نوع کیت تخلیه واحد مراقبت را خریداری کنید.ماکزیمم تحمل فشار مجاز ورودی این سری تا 13 بار است و تا دمای محیط +50 درجه سانتیگراد می‌توان از این تجهیز استفاده کرد.

    واحد مراقبت های اسکیل ایر متال ورک ایتالیا که معمولاً در سایز یک اینچ استفده می‌شوند.

    سری SYNTESI متال وُرک

    واحد مراقبت SYNTESI متال ورک در سایزهای 1/4 الی 1 اینچ تولید شده که تا 15 بار فشار ورودی هوا را می‌توانند تحمل کنند. کد فنی این سری در همه سایزها با عدد 56 شروع شده و نسبت به سار مدل‌ها از پلاک فنی متفاوتی برخوردار هستند. کیفیت فیلتراسیون این سری بالا بوده و کاملاً با سیستم‌هایی که با سیکل کاری طولانی مدت کار می‌کنند سازگار است.

    واحد مراقبت سری SYNTESI متال ورک ایتالیا که در سایزهای 1/4 الی 1 اینچ تولید می‌شوند.

    قیمت واحد مراقبت پنوماتیک متال ورک

    در حال حاضر فروشگاه نیکا هیدرو عرضه کننده و تامین کننده واحد مراقبت متال ورک در هر 4 سری در سایزهای متفاوت است. معمولاً مدل‌های مصرفی این برند همیشه موجود است و قیمت هر یک از آن‌ها با توجه به سایز، مدل یا سری، نوع تخلیه فیلتر و نوع المنت فیلتر متفاوت است. شما می‌توانید بهترین قیمت این تجهیز را از طریق تماس با فروشگاه نیکا هیدرو دریافت کنید.

     

    • روغن مخصوص واحد مراقبت پنوماتیک چه روغنی است؟

      برای روغن قسمت روغن پاش این تجهیز روغن اختصاصی تولید و توصیه نشده است اما بهترین روغن برای روغن زن را روغن هیدرولیک نمره 10 معرفی کرد.

    • فرق تخلیه نیمه اتوماتیک و اتوماتیک در قسمت فیلتر واحد مراقبت متال ورک در چیست؟

      در مدل تخلیه نیمه اتوماتیک با کاهش فشار سیستم، تخلیه به صورت اتوماتیک انجام شده اما در مدل اتوماتیک با جمع شدن مایع تا یک سطح معین شناور کیت auto drain، تخلیه صورت می‌گیرد.

      مرتب‌سازی مقالات:

    • پیش‌فرض
    • جدید‌ترین
    • پربازدیدترین
    • بیشترین امتیاز

      جدید‌ترین مقالات:

    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید: