خرید و مشاوره فنی: 33522095-026

پمپ دیافراگمی پمکار مدل PK30 AL/N

بدنه آلومینیومی، دیافراگم نئوپرن، سایز 3 اینچ، ضد انفجار، دبی خروجی 880 لیتر/دقیقه، ورودی و خروجی رزوه

برای استعلام قیمت، تماس بگیرید.

تماس با ما
پمپ دیافراگمی پمکار مدل PK30 AL/N سایز 3 اینچ بدنه آلومینیومی
  • پمپ دیافراگمی پمکار مدل PK30 AL/N سایز 3 اینچ بدنه آلومینیومی
  • ارسال به سراسر ایران

  • پشتیبانی از ۹ الی ۲۱

  • کمترین هزینه ممکن

  • امکان خرید ۲۴ ساعته

  • پرداخت نقد

  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ

فهرست مطالب

خرید یک پمپ صنعتی که وظیفه انتقال انواع سیالات را به طور ایمن و مطمئن انجام دهد از دغدغه‌های همیشگی صنایع مختلف است. یکی از پمپ‌هایی که توانسته است با ارائه قابلیت‌های فنی این دغدغه را رفع کند، پمپ دیافراگمی پمکار است. این برند خوش نام در تولید انواع پمپ دیافراگمی، محصولات خود را با توجه به نیاز مصرف کنندگان در صنایع مختلف طراحی و تولید کرده است که یکی از پر مصرف ترین آن‌ها پمپ دیافراگمی بدنه آلومینیومی است. این نوع پمپ دیافراگمی پنوماتیکی در سایز بندی متنوع به بازار عرضه شده که در ادامه قصد داریم یکی از این مدل‌ها را مورد بررسی و تحلیل فنی قرار دهیم.

ویژگی‌های پمپ دیافراگمی مدل PK30 AL/N

اولین ویژگی این محصول، جنس بدنه آن است که از آلومینیوم مقاوم است که می‌تواند در شرایط مختلف محیط‌های صنعتی دوام بالایی از خود نشان دهد. ویژگی دیگر این پمپ، خود مکش بودن آن است. قابلیتی که باعث می‌شود در زمان راه اندازی اولیه پمپ به تجهیزاتی دیگری مانند پمپ دستی نیاز نباشد. این پمپ با استفاده از نیروی هوای فشرده کار می‌کند و هیچ قطعه الکترونیکی که باعث تولید جرقه شود در طراحی آن به کار نرفته است. از این رو این محصول را می‌توان یک پمپ دیافراگمی ضد انفجار تمام عیار محسوب کرد. آخرین ویژگی فنی این پمپ، توانایی آن در انتقال انواع سیالات با ویسکوزیته‌های مختلف است که حتی می‌تواند مایعات با ذرات معلق هم به راختی انتقال دهد.

نمودار دبی و فشار پمپ دیافراگمی 3 اینچ بدنه آلومینیومی پمکار

کاربرد پمپ دیافراگمی پنوماتیکی مدل PK30 AL/N

ظرفیت بالای دبی خروجی این پمپ باعث شده است در هر صنعتی که نیاز به انتقال سیالات با خاصیت غیر خورنده باشد از این پمپ بتوان استفاده کرد. از آن جایی که دیافراگم‌های این پمپ از نئوپرن ساخته شده است، بایددر انتخاب سیالی که قصد انتقال آن را دارید دقت کنید زیرا در صورتی که سیال خاصیت خورندگی داشته باشد می‌تواند باعث پارگی دیافراگم‌ها گردد. به طور مثال این پمپ را می‌توان برای تخلیه مخازن و تانکرها برای انتقال به خطوط تولید یا بسته بندی استفاده کرد. خاصیت ضد انفجار بودن این مدل باعث شده است در صنایع نفت و گاز هم بدون به خطر انداختن ایمنی، از این پمپ برای انتقال نفت خام و انواع سوخت بتوان استفاده کرد. 

پمپ‌های دیافراگمی پمکار با بدنه آلومینیومی

مشخصات فنی پمپ دیافراگمی بدنه آلومینیومی مدل PK30 AL/N

ورودی و خروجی این پمپ، 3 اینچ است و اجزای داخل آن نظیر دیافراگم‌ها، توپی‌ها و سیت‌ها از نئوپرن ساخته شده است. پورت هوای فشرده Airmotor این پمپ، 3/4 اینچی است که حداکثر فشار تخلیه آن 7 بار می‌باشد. این پمپ می‌تواند سیالات مختلف را که دمای آن‌ها در بازه -18 تا +85 درجه سانتیگراد می‌باشد را انتقال دهد. حداکثر دبی خروجی این پمپ، 880 لیتر بر دقیقه است و هد تخلیه کل آن 70 متر می‌باشد. این پمپ می‌تواند تا حداکثر عمق 6 متری سیال را مکش کند. وزن این محصول 51 کیلوگرم است.  

اطلاعات فنی پمپ دیافراگمی ترکیه ای مدل PK30 AL/N
نام مدلPK30 AL/N
جنس بدنهآلومینیوم
جنس دیافراگمنئوپرن
شرکت سازندهPOMKAR
کشور سازندهترکیه
سایز ورودی و خروجی سیال3 اینچ
سایز پورت هوای فشرده3/4 اینچ
دبی خروجی880 لیتر بر دقیقه
حداکثر فشار تخلیه7 بار
هد تخلیه کل70 متر
عمق مکش6 متر
حداکثر قطر ذرات جامد سیال8 میلیمتر
حداکثر دمای کاری80+ درجه سانتیگراد
وزن51 کیلوگرم

قیمت پمپ دیافراگمی پمکار مدل PK30 AL/N

دوام و کیفیت محصولات پمکار ترکیه برای متخصصان و تکنسین‌ها ثابت شده است. از این رو انتخاب پمپ انتقال دهنده سیال به ویژه مدل PK30 AL/N از این برند خوش نام می‌تواند باعث افزایش راندمان خطوط تولید شود. قیمت این مدل با توجه به ویژگی‌های فنی ایده آلی که دارد در مقایسه با برندهای ایتالیایی و آمریکایی، مقرون به صرفه است. قیمت تمام شده این محصول با توجه به روز ارز دلار محاسبه شده و با توجه به نوسان قیمت این واحد پولی، امکان درج آن به صورت آنلاین نمی‌باشد. شما می‌توانید جهت مشاوره قبل از خرید، اطلاع از قیمت روز و نحوه سفارش آن با فروشگاه نیکا هیدرو تماس بگیرید.

    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید: