خرید و مشاوره فنی: 33522095-026

پمپ هیدرولیک ماه و ستاره VOITH مدل IPV6-64

جابجایی حجمی 64 سی سی، دبی خروجی 96 لیتر بر دقیقه، فشار کاری 300 بار، فشار لحظه ای 330 بار، راستگرد، شفت تک خار

برای استعلام قیمت، تماس بگیرید.

تماس با ما
پمپ هیدرولیک دنده داخلی از برند وُیت آلمان مدل IPV6-64
  • پمپ هیدرولیک دنده داخلی از برند وُیت آلمان مدل IPV6-64
  • ارسال به سراسر ایران

  • پشتیبانی از ۹ الی ۲۱

  • کمترین هزینه ممکن

  • امکان خرید ۲۴ ساعته

  • پرداخت نقد

  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ

فهرست مطالب

یکی از بهترین پمپ‌ها برای سیستم‌های هیدرولیکی که نیاز به پمپی با تحمل فشار و راندمان حجمی بالا دارند، پمپ هیدرولیک ماه و ستاره است. این نوع پمپ دنده ای هیدرولیک در بسیاری از صنایع به دلیل ویژگی‌های فنی مطلوب، به عنوان بهترین گزینه برای تغذیه اجزای مدار به کار گرفته می‌شود. در حال حاضر یکی از بهترین تولید کنندگان این پمپ، شرکت آلمانی VOITH است که مدل‌های مختلف آن در فروشگاه نیکا هیدرو به فروش می‌رسد. در ادامه قصد داریم با بیان ویژگی‌ها و مشخصات فنی، یکی از مدل‌های پر مصرف پمپ دنده داخلی VOITH را به شما معرفی کنیم.

ویژگی‌های پمپ هیدرولیک دنده داخلی VOITH مدل IPV6-64

شاید اولین ویژگی که با دیدن این محصول برای شما قابل توجه باشد، ابعاد جمع و جور و وزن کم آن است. ویژگی که باعث می‌شود برای نصب آن با محدودیت فضا مواجه نشوید و همچنین حمل آن را آسان می‌کند. طراحی اجزای این پمپ، دقیق و مهندسی شده است به طوری که باعث می‌شود جریان سیال هیدرولیک با تلاطم کمتر و روان تر کار کند.این ویژگی منجر به کاهش سطح نویز مکانیکی و ارتعاشات می‌شود. از جهتی این پمپ را می‌توان یک پمپ دنده ای چدنی با تحمل فشار بالا دانست که در بسیاری از مدارهای فشار قوی هیدرولیکی بهترین عملکرد را دارد.

پورت ورودی پمپ هیدرولیک دنده داخلی VOITH مدل IPV6-64

کاربرد پمپ دنده داخلی وُیت مدل IPV6-64

این محصول به دلیل مزایایی همچون تحمل فشاری بالا، کاهش سطح نویز و حداقل پالس جریان خروجی، در بسیاری از صنایع و کارخانجات کاربرد دارد. این پمپ نسبت به مدل‌های دنده خارجی برای محیط‌های حساس به سر و صدا ایده آل است که منجر به کاهش آلودگی صوتی محیط کار می‌شود. به عنوان مثال این مدل را می‌توان در سیستم‌های هیدرولیک صنعتی نظیر پرس‌ها، دستگاه‌های تزریق پلاستیک و دستگاه‌های برش استفاده کرد؛ جایی که راندمان و تحمل فشار بالای پمپ اهمیت زیادی دارد. علاوه بر این در صنایع خودرو سازی و و ماشین آلات تولیدی، برای کنترل حرکت و جابجایی قطعات می‌توان از قابلیت‌های این مدل بهره برد.

پلاک نصب شده بر روی بدنه پمپ هیدرولیک دنده داخلی VOITH مدل IPV6-64

مشخصات فنی پمپ دنده ای وُیت آلمان مدل IPV6-64

این پمپ از مدل‌های فشار بالای شرکت VOITH است که با عنوان سری IPV به بازار عرضه شده است. جابجایی حجمی این پمپ، 64 سی سی / دور است که با دور محرک 1500rpm می‌تواند دبی خروجی 96 لیتر/دقیقه را تحویل سیستم دهد. فشار دائم کار این پمپ، 300 بار و فشار لحظه ای آن تا 330 بار طراحی شده است. نحوه قرار گیری پورت‌های ورودی و خروجی این محصول در یک زاویه 90 درجه قرار گرفته است که برای نصب شیلنگ‌ها نیاز به نصب بغل پمپی دارید. مشخصه فنی دیگر این مدل، قابل کوپل بودن آن است که می‌تواند به صورت دو یا 3 طبقه با سایر مدل‌های وُیت کوپله شود. شفت این مدل معمولاً از نوع تک خار راستگرد است و وزن آن 29.2 کیلوگرم است. 

اطلاعات فنی پمپ دنده ای وُیت آلمان مدل IPV6-64
مدلIPV4-64
شرکت سازندهVOITH آلمان
جنس بدنهچدن
دبی خروجی96 لیتر/دقیقه
فشار دائم کار300 بار
فشار لحظه ای330 بار
نوع شفتتک خار
وزن 29.2 کیلوگرم

قیمت پمپ دنده ای VOITH مدل IPV6-64

قیمت پمپ‌های دنده داخلی به دلیل مهندسی دقیق اجزا و کیفیت بالای آن از مدل‌های دنده خارجی بسیار بالاتر است. اما این قیمت بالا با توجه به راندمان حجمی مطلوب و تحمل فشاری ایده آل بهترین سرمایه گذاری برای صنایعی است که با سیکل کاری طولانی و بدون وقفه کار می‌کنند. قیمت مدل IPV6-64 با توجه به قیمت روز و هزینه واردات محاسبه شده و به روز اعلام می‌گردد. جهت اطلاع از موجودی و نحوه سفارش این محصول با نیکا هیدرو در تماس باشید.

    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید: