خرید و مشاوره فنی: 33522095-026

واحد مراقبت پنوماتیک شاکو مدل UFR/L-04

سایز 1/2 اینچ، فیلتر 40 میکرونی، تخلیه فیلتر نیمه اتوماتیک، حداکثر فشار مجاز 15 بار.

برای استعلام قیمت، تماس بگیرید.

تماس با ما
واحد مراقبت شاکو سایز 1/2 اینچ دو تیکه
  • واحد مراقبت شاکو سایز 1/2 اینچ دو تیکه
  • ارسال به سراسر ایران

  • پشتیبانی از ۹ الی ۲۱

  • کمترین هزینه ممکن

  • امکان خرید ۲۴ ساعته

  • پرداخت نقد

  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ

فهرست مطالب

Shako ، یک تولید کننده مشهور در صنعت پنوماتیک، طیف گسترده ای از انواع واحد مراقبت پنوماتیک با کیفیت بالا را ارائه می‌دهد که برای افزایش عملکرد و کارایی سیستم‌های مختلف پنوماتیک طراحی شده اند. مدل‌های مختلف واحد مراقبت پنوماتیک شاکو، با دقت با استفاده از فناوری پیشرفته و بهترین مواد ساخته شده اند و دوام و قابلیت اطمینان را برای استفاده طولانی مدت تضمین می‌کنند. این تجهیز از اجزایی مانند فیلتر هوا، رگولاتور و روغن زن تشکیل شده است که نقش حیاتی در حفظ کیفیت مطلوب هوا، کنترل فشار و روانکاری در سیستم‌های پنوماتیک دارند. یکی مدل‌های واحد مراقبت هوای فشرده ساخت شاکو، مدل دو تکه سری U است که در ادامه به معرفی سایز 1/2 اینچ از این سری می‌پردازیم.

ویژگی‌های واحد مراقبت پنوماتیک مدل UFR/L-04

در مرحله اول، این محصول با مواد با کیفیت بالا طراحی شده است تا دوام و طول عمر را تضمین کند و آن را به یک سرمایه گذاری عالی برای هر سیستم پنوماتیکی تبدیل می‌کند. یکی از ویژگی‌های برجسته این دستگاه قابلیت فیلتراسیون استثنایی آن است. المنت فیلتر، به طور موثر ناخالصی‌ها و آلاینده‌ها را از هوای فشرده حذف می‌کند و هوای فشرده ای تمیز را تضمین می‌کند. علاوه بر این، این واحد دارای یک رگلاتور است که امکان کنترل دقیق فشار هوا را فراهم می‌کند و کاربران را قادر می سازد تا به شرایط عملیاتی بهینه برای ابزارها و تجهیزات مختلف پنوماتیک دست یابند. ویژگی روغن زنی مستمر یکی دیگر از ویژگی‌های برجسته این مدل است، زیرا روانکاری ثابت و قابل اعتمادی را برای جلوگیری از سایش و افزایش طول عمر قطعات پنوماتیک ارائه می‌دهد. 

واحد مراقبت 1/2 اینچ شاکو همراه با گیج فشار

کاربرد واحد مراقبت پنوماتیک مدل UFR/L-04

واحد مراقبت پنوماتیک مدل UFR/L-04 نقش حیاتی در سیستم‌های پنوماتیک و اتوماسیون صنعتی ایفا می‌کند و مجموعه ای از عملکردهای ضروری را ارائه می‌دهد. یکی از کاربردهای اصلی آن تنظیم فشار هوا در سیستم‌های پنوماتیکی است که عملکرد و کارایی مطلوب را تضمین می‌کند. با حفظ فشار ثابت، به جلوگیری از آسیب به قطعات کمک می‌کند و عملکرد روان تجهیزات مختلف پنوماتیک مانند اکچویتورها، شیرها و سیلندرها را تضمین می‌کند. فیلتر تعبیه شده رطوبت و کثیفی را از هوای فشرده حذف می‌کند و از تامین هوای تمیز و خالص به سیستم اطمینان می‌دهد. علاوه بر این، ویژگی روانکاری به افزایش طول عمر قطعات متحرک با کاهش اصطکاک و سایش کمک می‌کند. به طور کلی، واحد مراقبت 1/2 اینچی Shako نقش مهمی در افزایش عملکرد، قابلیت اطمینان و طول عمر سیستم‌های پنوماتیک در کاربردهای مختلف صنعتی ایفا می‌کند.

نمایی از واحد مراقبت شاکو کدل UFR/L-04

مشخصات فنی واحد مراقبت پنوماتیک مدل UFR/L-04

این واحد مراقبت از نوع 2 تیکه بوده که کد 04 معرف سایز پورت ورودی و خروجی 1/2 اینچی آن است. این تجهیز قابلیت عبور هوای فشرده تا دبی 2600 لیتر/دقیقه را دارد که برای اکثر سیستم‌های پنوماتیکی موجود در ایران قابل استفاده است. حداکثر فشار مجاز ورودی برای این تجهیز 15 بار است که با استفاده از رگلاتور می‌توان فشار هوا را در بازه 1 تا 10 بار تنظیم کرد. بدنه فیلتر-رگلاتور و روغن زن این محصول از آلومینیوم دایکست ساخته شده است و جنس کاسه فیلتر و روغن پاش از پلی کربنات است. المنت فیلتر این تجهیز با مش بندی 40 میکرونی است و نوع تخلیه آن نیمه اتوماتیک می‌باشد. وزن این محصول 1480 گرم است.

اطلاعات فنی واحد مراقبت پنوماتیک مدل UFR/L-04
مدلUFR/L-04
کشور سازندهتایوان
سایز پورت ورودی و خروجی1/2 اینچ
نوع گیج فشار15 باری
سایز رزوه گیج فشار1/4 اینچ
ماکزیمم فشار مجاز ورودی15 بار
بازه تنظیم فشار0-10 بار
دبی عبوری2600 لیتر بر دقیقه
دمای کاری+60 درجه سانتیگراد
حجم کاسه فیلتر105 سی سی
نوع تخلیه فیلترنیمه اتوماتیک
مش بندی المنت فیلتر40 میکرون
حجم کاسه روغن زن125 سی سی
موقعیت نصبعمودی

قیمت واحد مراقبت پنوماتیک SHAKO مدل UFR/L-04

قیمت واحد مراقبت پنوماتیک SHAKO مدل UFR/L-04 ممکن است بسته به عوامل مختلفی مانند نوسان قیمت ارز، اضافه کردن کیت تخلیه اتوماتیک به فیلتر و یا تعویض المنت فیلتر متفاوت باشد. با این حال، ذکر این نکته ضروری است که برند SHAKO به محصولات پنوماتیکی باکیفیت معروف است، بنابراین می‌توان انتظار قیمت مناسبی را برای مدل UFR/L-04 در مقایسه با سایر واحدهای هوای فشرده مشابه در بازار داشت. چه در یک محیط صنعتی هستید و چه نیاز به کنترل کیفیت هوای فشرده برای کارگاه خود داشته باشید، سرمایه گذاری در مدل SHAKO UFR/L-04 انتخاب ارزشمندی است که ارزش بلندمدت برای پول شما ارائه می‌دهد.

    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید: