خرید و مشاوره فنی: 33522095-026

پمپ دنده ای روکت مدل 13PNA66IG09R

بدنه چدنی، دبی خروجی 66 لیتر بر دقیقه، جابجایی حجمی 44 سی سی بر دور، فشار کاری 260 بار، شفت 13 خار چپگرد، ورودی و خروجی رزوه ای

برای استعلام قیمت، تماس بگیرید.

تماس با ما
پمپ دنده ای پوسته چدن روکت اسپانیا با دبی خروجی 66 لیتر بر دقیقه به صورت نو و آکبند
  • پمپ دنده ای پوسته چدن روکت اسپانیا با دبی خروجی 66 لیتر بر دقیقه به صورت نو و آکبند
  • ارسال به سراسر ایران

  • پشتیبانی از ۹ الی ۲۱

  • کمترین هزینه ممکن

  • امکان خرید ۲۴ ساعته

  • پرداخت نقد

  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ

فهرست مطالب

ویژگی‌هایی همچون استحکام و چقرمگی بالای چدن باعث شده است سازندگان پمپ هیدرولیک دنده ای، برای ساخت بدنه پمپ‌ها از این آلیاژ آهن استفاده کنند. در حال حاضر مدل‌های مختلف پمپ دنده ای چدنی هم در سیستم‌های هیدرولیک صنعتی و هم بخش هیدرولیک ماشین آلات راهسازی قابل استفاده است. این نوع پمپ‌ها که بیشتر از نوع پمپ هیدرولیک دنده خارجی هستند توسط کمپانی‌های مطرحی از جمله روکت اسپانیا تولید و وارد بازار ایران شده است. یکی از سری مدل‌های پمپ دنده ای روکت که با بدنه ای از چدن ساخته شده است، سری PNA است که در ادامه قصد داریم مدل 66 لیتری از این سری را مورد بررسی و تحلیل قرار دهیم.

ویژگی‌های پمپ هیدرولیک دنده خارجی مدل 13PNA66IG09R

این محصول یکی از پر مصرف ترین مدل‌های بدنه چدنی روکت است که توانسته است با ویژگی‌های فنی ایده آلی که دارد مورد توجه بسیاری از صنایع قرار گیرد. بزرگترین ویژگی این مدل، بدنه فوق العاده مستحکم آن است که باعث شده است در محیط‌های مختلف صنعتی که احتمال آسیب به بدنه پمپ وجود دارد بتوان از این پمپ بدون نگرانی استفاده کرد. ویژگی دیگر استفاده از آب بندهای با کیفیت و با دوام در ساختار داخلی پمپ است. به طوری که در برابر تنش‌های حرارتی و فشاری مختلفی که احتمال آن وجود دارد، مقاومت بالایی خواهد داشت. ویژگی دیگر طراحی دقیق چرخ دنده‌های این محصول توسط مهندسان شرکت روکت است. این شکل از طراحی باعث شده است که علاوه بر ایجاد جریان روان سیال هیدرولیک، پمپ نویز کمتری هم در حین کار تولید کند.

بدنه پمپ دنده ای 66 لیتری روکت که درپوش سبز رنگ بر روی پورت ورودی آن قرار گرفته است.

کاربرد پمپ دنده ای چدنی مدل 13PNA66IG09R

این پمپ را هم در سیستم‌های هیدرولیک صنعتی می‌توان نصب کرد و هم به عنوان یک پمپ تغذیه مطمئن در ماشین آلات راهسازی به کار گرفته شود. به طور مثال در ماشین آلات صنعتی که فشار مدار هیدرولیک آن‌ها به بیش از 200 بار هم می‌رسد و برای تغذیه سیلندرها و هیدروموتورها به یک پمپ مطمئن نیاز دارند، این پمپ را در مدار نصب کرد. همچنین در ماشین آلات راهسازی نظیر لودرها و جرثقیل‌ها می‌توان به توانایی پمپاژ و تحمل فشاری این پمپ اتکا کرد. 

پمپ دنده ای پوسته چدنی 66 لیتری دو طبقه روکت

مشخصات فنی پمپ هیدرولیک دنده ای مدل 13PNA66IG09R

جابجایی حجمی این پمپ برابر با 44 سی سی/دور است که با دور محرک 1500 دور/دقیقه، دبی خروجی 66 لیتر/دقیقه را به سیستم تحویل می‌دهد. البته این پمپ را می‌توان با حداکثر دور 3000rpm هم راه اندازی کرد که دبی آن افزایش خواهد یافت اما احتمال استهلاک اجزای پمپ و کاهش عمر کاری آن وجود دارد. فشار دائم کار این پمپ 260 بار است و فشار لحظه ای آن تا 285 بار طراحی شده است. شفت این پمپ به شکل 13 خاری طراحی شده و جهت دوران آن چپگرد می‌باشد. البته شما می‌توانید به راحتی جهت آن را به صورت ساعتگرد تغییر دهید. ورودی و خروجی این پمپ به صورت رزوه ای است که پورت مکش آن 1 اینچ و پورت فشار آن 3/4 اینچ است. 

اطلاعات فنی پمپ هیدرولیک دنده ای مدل 13PNA66IG09R
مدل13PNA66IG09R
شرکت سازندهروکت اسپانیا
جنس بدنهچدن
دبی خروجی66 لیتر/دقیقه
فشار دائم کار260 بار
فشار لحظه ای285 بار
سایز پورت ورودی1 اینچ
سایز پورت خروجی3/4 اینچ
نوع شفت13 خاری

قیمت پمپ هیدرولیک دنده ای روکت مدل 13PNA66IG09R

این مدل از روکت به دلیل ویژگی‌های فنی و عمر کاری طولانی که دارد بهترین گزینه برای نصب در صنایعی است که با سیکل کاری طولانی در حال فعالیت هستند. با خرید این پمپ می‌توانید روی تحمل فشار مطلوب آن حساب کنید و همچنین خیالتان بابت مقاومت بدنه پمپ در برابر آسیب‌های احتمالی راحت باشد. این پمپ یک محصول وارداتی است و قیمت آن هم وابسته به نرخ روز دلار می‌باشد. شما می‌توانید جهت اطلاع از قیمت، موجودی و نحوه سفارش این محصول درجه یک با فروشگاه نیکا هیدرو تماس بگیرید.

    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید: