خرید و مشاوره فنی: 33522095-026

واحد مراقبت 1/4 اینچ متال ورک

واحد مراقبت سایز 1/4 اینچ متال ورک ایتالیا، قابلیت فشار مجاز ورودی 18 بار، تنظیم فشار 0-12 بار

برای استعلام قیمت، تماس بگیرید.

تماس با ما
واحد مراقبت 4-1 اینچ متال ورک ۳
  • واحد مراقبت 4-1 اینچ متال ورک ۳
  • ارسال به سراسر ایران

  • پشتیبانی از ۹ الی ۲۱

  • کمترین هزینه ممکن

  • امکان خرید ۲۴ ساعته

  • پرداخت نقد

  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ

فهرست مطالب

هنگامی که صحبت از سیستم‌های پنوماتیکی می شود، سایز مناسب واحد مراقبت پنوماتیک نقش مهمی در تعیین کارایی و اثربخشی سیستم ایفا می‌کند. واحد مراقبت هوای فشرده متال ورک سایز 1/4 اینچ به دلیل تطبیق پذیری و طراحی جمع و جور، انتخابی محبوب برای بسیاری از کاربردها است. 

ویژگی‌های واحد مراقبت 1/4 اینچ متال ورک

این تجهیز محصول کشور ایتالیا است و با عنوان سری نیودیل (NEWDEAL) از انواع مختلف واحد مراقبت پنوماتیک متال ورک شناخته می‌شود. واحد مراقبت سایز 1/4 اینچ متال ورک باداشتن ابعاد جمع و جور، امکان نصب و ادغام آسان در سیستم‌های موجود را بدون اشغال فضای بیش از حد فراهم می‌کند. این تجهیز علیرغم جثه کوچکش برای مقاومت در برابر فشار بالا و ارائه عملکرد قابل اعتماد ساخته شده است و آن را به گزینه ای ایده آل برای صنایعی که به هوای فشرده متکی هستند تبدیل می‌کند. 

واحد مراقبت 1/4 اینچ متال ورک

کاربرد واحد مراقبت 1/4 اینچ متال ورک

این تجهیز یک جزء ضروری در بسیاری از کاربردهای صنعتی است که طیف وسیعی از مزایا و عملکردها را ارائه می دهد.  این محصول کمپانی متال ورک در صنایع مختلف از جمله صنایع غذایی، داروسازی، خودروسازی و غیره کاربرد دارد. به طور کلی با خرید این محصول اهدافی مانند فیلتراسیون و جداسازی ذراتی مانند گرد و خاک و روغن از هوای فشرده، تنظیم فشار و تزریق روغن به هوای فشرده ارسالی به قطعات متحرک تجهیزات پنوماتیک محقق می‌گردد.

مشخصات فنی واحد مراقبت 1/4 اینچ متال ورک

سایز ورودی و خروجی این تجهیز 1/4 بوده که حداکثر فشار مجاز ورودی آن تا 18 بار است. همچنین گیج فشار عرضه شده همراه با این محصول از نوع 12 باری بوده که امکان تنظیم فشار 1 تا 12 بار را با چرخاندن فلکه رگلاتور فراهم می‌سازد. این واحد مراقبت را می‌توان در سیستم‌هایی که دبی عبوری آن‌ها در اختلاف فشار 1 بار تا 700 لیتر/دقیقه است نصب کرد. جنس کاسه فیلتر و روغن زن این محصول برخلاف برندهای چینی و تایوانی که شیشه ای هستند از پلاستیک فشرده مقاوم ساخته شده است که کیفیت و دوام را در طراحی این محصول نشان می‌دهد. همچنین بدنه رگلاتور و روغن زن از آلیاژی از چدن ساخته شده که از این رو بهترین متریال را برای ساخت این قسمت استفاده کرده اند.

واحد مراقبت 1/4 اینچ متال ورک

 

اطلاعات فنی واحد مراقبت سایز 1/4 اینچ متال ورک
مدلFR+L 1/4 20 012 RMSA
کد سفارش1226054
کشور سازندهایتالیا
سایز پورت ورودی و خروجی1/4 اینچ
نوع گیج فشار12 باری
سایز رزوه گیج فشار1/8 اینچ
ماکزیمم فشار مجاز ورودی18 بار
بازه تنظیم فشار0-12 بار
دبی عبوری700 لیتر بر دقیقه
دمای کاری+50 درجه سانتیگراد
حجم کاسه فیلتر10 سی سی
نوع تخلیه فیلترنیمه اتوماتیک
مش بندی المنت فیلتر20 میکرون
حجم کاسه روغن زن50 سی سی
موقعیت نصبعمودی

قیمت واحد مراقبت 1/4 اینچ متال ورک

قیمت این تجهیز با نرخ روز ارز یورو محاسبه می‌شود و امکان درج قیمت به روز به علت تغییرات نرخ ارز وجود ندارد. این محصول ایتالیایی با نوع مکانیزم تخلیه فیلتر نیمه اتوماتیک با مش بندی 20 میکرونی به صورت پیش فرض عرضه می‌شود اما با نصب کیت تخلیه اتوماتیک و تعویض المنت فیلتر به 4 یا 50 میکرونی قیمت آن هم تغییر می‌کند. در حالی که ممکن است قیمت این محصول در مقایسه با سایر برندها کمی بیشتر باشد اما کیفیت و کارایی برتر این تجهیز، آن را به یک سرمایه گذاری ارزشمند در دراز مدت تبدیل می‌کند.

    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید: